Over ons

Het begon allemaal in 2002 met het maken van afspraken voor financieel adviseurs. U weet het nog wel, die zeer vervelende telefoontjes onder het avondmaal of onder een spannende voetbalwedstrijd. Het is allemaal veranderd. “Gelukkig”, horen wij u zeggen. Jazeker, en bij Cannon Call is ook veel veranderd.

Maar toch is Cannon Call nog steeds een bedrijf dat met korte lijnen en persoonlijk contact met haar relaties de opdrachten uitvoert. Cannon Call maakt nog steeds afspraken, echter niet meer voor financieel adviseurs.

Daarnaast hebben veel bedrijven behoefte aan een snelwerkende en correct uitgevoerde helpdesk, ook dat doet Cannon Call voor onder andere een aantal telecombedrijven. Naast de helpdesk is er inmiddels ook een afdeling voor enquêtes en imago- en tevredenheidsonderzoeken.

Al met al kan gesteld worden dat Cannon Call nog steeds een callcenter is in de breedste zin van het woord. Maar we willen het overzichtelijk houden, simpelweg omdat is gebleken in de jaren vanaf 2002 dat dit is waar opdrachtgevers, partners en relaties gevoelig voor zijn. Wij willen een goede partner zijn of helemaal geen partner zijn.

Als we kijken naar wat er allemaal is gebeurd vanaf 2002 tot nu, dan kunnen we – uiteraard met trots – stellen dat Cannon Call in de jaren dat we bezig zijn, geen enkele klant of opdrachtgever is kwijt geraakt. Dit is veelzeggend en vertelt ons dat we op het goede spoor zitten. Houden zo, zijn wij van mening!


Contact

Cannon Call
Heerenveen
pvanzwol@cannoncall.nl
0513-626523

Tel: 0513-626523


Contact formulier