Klantenservice via email

Cannon Call verzorgt voor een aantal bedrijven de klantenservice via e-mail. Steeds meer bedrijven kiezen voor deze vorm van klantenservice vanwege de lage kosten en de efficiënte manier van werken. Het is veel voordeliger om de klant via e-mail te woord te staan, dit scheelt dure arbeidskrachten aan de telefoon. Bovendien kan er op deze manier uitgebreide informatie mee worden gestuurd zoals facturen en specificaties. Omdat veel bedrijven geen tijd hebben om alle e-mails te beantwoorden heeft Cannon Call zich hierin gespecialiseerd.

Cannon Call verzorgt de klantenservice voor 8 verschillende bedrijven, waaronder een aantal gerenommeerde telecomproviders. Uiteraard wordt hierbij zeer nauwkeurig te werk gegaan en normaal gesproken beantwoordt Cannon Call alle e-mails binnen 24 uur, ook in het weekend. Bij de klantenservice hoort vaak ook het beluisteren en beantwoorden van voicefiles. Dit houdt in dat klanten een voicemailbericht in kunnen spreken waarna ze, indien nodig, door Cannon Call worden teruggebeld met het antwoord op hun vraag.

klantenservice via e-mail, duidelijk een snel groeiende vorm van klantenservice en inmiddels een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden van Cannon Call. Het begon ongeveer 7 jaar geleden met 200 e-mails per maand, inmiddels worden er ongeveer 25.000 e-mails per maand beantwoord.

 


Contact

Cannon Call
Heerenveen
pvanzwol@cannoncall.nl
0513-626523

Tel: 0513-626523


Contact formulier