Achtergrond

Maart 2002 staken Pieter van Zwol en Frans Michael Verhagen de koppen bij elkaar. Beiden op een keerpunt in hun leven. Op zoek naar een nieuwe uitdaging, het liefst in de vorm van een eigen bedrijf. Het idee een eigen callcenter te beginnen leefde al een tijdje in het achterhoofd van Pieter. Brainstormen met zijn beste vriend resulteerde in de start van Cannon Call. Nu was het zaak de bank te overtuigen van de haalbaarheid van deze plannen. Er werd gerekend, nogmaals gerekend en weer opnieuw gerekend. De zoektocht naar een geschikte locatie begon.

Mei 2002 en Cannon Call is een feit. Pieter en Frans Michael beginnen met het maken van afspraken voor assurantiekantoren om een goede basis te creëren en van daaruit verder te werken. Het land wordt doorkruist op zoek naar kantoren met interesse voor de plannen van de beide heren. En daar zal het niet bij blijven. Vanaf dag 1 is het de bedoeling om de werkzaamheden zo breed mogelijk te houden. In 2011 besluit Frans Michael uit het bedrijf te stappen en vanaf dat moment gaat Pieter alleen verder.

Inmiddels richt Cannon Call zich op andere werkzaamheden, u kunt alles lezen bij Diensten.

Pieter van Zwol:
Pieter heeft 7 jaar ervaring als verzekeringsadviseur en is volledig op de hoogte van hetgeen zich afspeelt in de verzekeringswereld. Het laatste jaar was hij werkzaam op een verzekeringskantoor dat tevens was voorzien van een eigen callcenter. Hoewel de werkzaamheden van Pieter zich beperkten tot verzekeringen, raakte hij geïnteresseerd in het callcenter. Daar zag hij dat er wel degelijk een goede markt bestaat voor een callcenter, mits dit op een goede manier gebeurt! Hij heeft in die tijd gezien hoe het moest maar vooral hoe het niet moet! Dit heeft hij als bagage meegenomen en er ook daadwerkelijk iets mee gedaan. Op het organisatorische en administratieve vlak kan Pieter goed uit de voeten.


Contact

Cannon Call
Heerenveen
pvanzwol@cannoncall.nl
0513-626523

Tel: 0513-626523


Contact formulier